It don't mean a thing

Datum:2009-03-20   Tid:14:34:54
Hello dudes
Dag fylld med musik, falska toner och små sexåringar som ville ha autograf från en flöjtist. Vi har varit på skol turne med orkestern och jag säger rakt ut att jag hatar våra fula blåa 'Blåslaget' tröjor. Vi åkte till Sjulnäs först, spelade där och sedan så åt vi på deras matsal, såg både Elin Lisa och Felle där då vi hoppade omkring som vilsna kycklingar på skolan där. Efter det åkte vi bort till ingenstans - Hemminksmark. Vi spelade för småttingar där i en stinkande gympa sal, och Anders bussade ett helt gäng små autografsugna ungar på mej. Säkert femton stycken fick jag slingrar mej ifrån, innan jag sedan tvingade skriva någon. Snälla någon, jag satt i en orkester på 20 personer och spelade stämma 2?! Är det så stor deal, inte precis någon idol är man väl.
Efter det åkte vi hem, jag hoppade av uti ICA, nu ska jag virka lite på min mössa som.. inte ser ut som någon mössa, och ja, sen ska jag gå till Matilda. Hon har fjortismiddag ikväll, och ja. Det blir myspys det.

Update later

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejhej

Kommentera gärna min blogg:

www.Micah.blogg.se

Vad gör du då?:)<3

2009-03-20 @ 14:39:30
URL: http://micah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback