I feel it in my fingers

Datum:2009-05-02   Tid:23:53:14
Hello dudes
Ja, om vi säger att jag varit med Tia idag kan ni nog på en halv sekund gissat vad vi gjort? Fredrik kan iallafall det, för vi har suttit och smsat mer eller mindre halva dagen då jag varit osocial med Tia. Men för er där poletten inte riktigt ramlat ner ännu, ska jag säga att vi har spelat Lara Croft (Ni dör utav förvåning) sedan har vi även ätit glass (Även där förvånas ni så hakan trillar av) Och spelat kort. Kort sagt har det varit en helt vanlig Oriva+Tia dag.
Igår satt jag vaken och kämpade i ps till 02.00. Sen så blir man på jätte bra humör då ens mami väcker en klockan åtta på morgonen. Då kändes det som om en änglakör sjöng i bakhuvudet, och jag var inte det minsta trött, men nyss, där jag och Tia satt och såg på Pirates of the Caribbean 3: At worlds end, så började sömnen komma smygande. Men jag klarade att cykla hem, med Fredrik i örat.
Vi såg förövrigt Lara Croft 1 också. Riktigt bra faktiskt.

Nu tror jag att jag snart blir tvingad in för lite örontortyr i vardagsrummet där dem sitter och sjunger singstar.

Get it? Got it? Good!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hehe ja man kan säga att jag vet vad du har gjort idag;P Har låtit som om du har haft en trevlig dag med Lora Croft och piraterna XD

Hoppas vi inte har varit allt för dum mot Tia:P

Tur att jag pratade med dig påvägen hem annars hade jag väl trillat av cykeln pga den "jätte" roliga kvällen med klasskompisarna;P



2009-05-03 @ 01:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback