Let's have some fun, this beat is sick

Datum:2009-05-26   Tid:21:26:40
?????, Eller hur många frågetecken du nu ersatte ditt namn med. Ja, att skriva något sådant är barnsligt. Som om du kräver att alla ska tycka synd om dej, men du är för feg för att visa ett äkta ansikte. Och finns det ingen drabbad kan det ju inte finnas något problem. Jag vet säkert vem du är. Och om du allvarligt vill mena att jag, T, S och Tia fryser ut dej så är du fan inte mycket smartare än jag trodde.
Isåfall fryser vi ut ... Lisa, lika mycket. Men inte fan kröjmar hon för det. Vi är uppdelade i grupper utav slag. Och varför ska vi stanna och vänta, på någon som inte ens tillhör oss!? jag har mina vänner. Mina vänner som jag är med. Du har andra. Tänker du kräva att ALLA älskar dej?
Jag har försökt vara snäll, jag har verkligen försökt. Men det är fan hopplöst. Och nu tänker jag sluta med att använda min blogg som kontakt medel för dej. Skaffa dej en liten röst och haspa ur dej problemet öga mot öga.

Så ja. Det var väl allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback