Look at me, I'm Sandra Dee

Datum:2009-05-01   Tid:13:59:21
Hello Dudes
Ännu har jag inte hittat reda på min USB kabel, trots att jag sov hos papi igår. Men tänkte skvallra lite om igår iallafall, så anyway: Då sjuttonåriga wannabe:or susade förbi, packade på vinglade eu moppar så satt jag och Annika och smuttade på varma chips och fanta under valborg. ungefär klockan åtta träffades vi på torget, fixade in oss på både Hancock och Twilight, (För dem som inte vet var det gratis bio i stan), så det började med att vi sdatt och såg Hancock, och ja, jag får lov att tacka Ankan att hon lurade in mej på den, för den var riktigt bra. Sedan så hade vi 20 minuter till godo innan twilight skulle äga rum i Saga, så då hade vi tänkt få ta oss ut och snappa lite luft i vårkvällen, men ja, ändrade planer då man inte kom längre än upp för trappen innan man fastande in vimlet av Edward-förtrollade fjortisar, det var två filmer till som gick i olika salar, alltså, tre stycken filmer halv nio, thre stycken halv elva, och tre stycken halv ett.
Så snart var vi nere i Saga igen, och då även i sällskap av Lollo. Vi fick inte ens köpa en till dricka. Jag tror att Annika oavbrutet den sista halvtimmen satt och lekte med min hand men ja, det var mysigt. Bortsett från att jag höll på att somna utav utmattning, lyllo Fredrik och resten av övik borna som hade ledigt hela torsdagen. Det hade inte vi så att säga.

Nu ska jag fixa mej klart, (Har precis hoppat ut från duschen) och sedan ringa Tia, höra om vi ska leka lite innan vi drar in te stan. Ikväll blire även bio, Hannah Montana med the girls Tia och S. Kanske låter det aningen töntigt? Men jag tkr den verkar bra. Bra musik är det då vad jag hört. Så, ciao, men kmr kanske ikväll då jag kommit hem.

Måste bara få påpeka att Fredrik är hur snäll som helst och skriver söta saker i sms <3

Get it? Got it? Good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback