Oh baby, I'm a fool for you

Datum:2009-05-24   Tid:12:22:37
Svar till ..... : Om det är medlidande du söker så skulle det vara smart att skicka med ett namn. Tänk på det till nästa gång för det där är bara barnsligt.


Anyway älskar ni hur jävla oaktiv Oriva är. Men jag har inget att skriva och då känns det bara helt trist att spy ut galla i bloggen. Idag ska jag försöka hinna med att se reprisen utav Ugly Betty och DH. Missade ju det i tisdags, varsågod Sofia.
Sen så MÅSTE jag städa nu. Och det ska jag nog göra också. Det är verkligen på tiden. Sen så dampade jag lös på min dörr igår. Nej men jag blev verkligen pissed, då hela strömmen gick precis, alltså säkert två minuter efter att jag byggt klart mitt bästa hus någonsin i Sims 2, och självklart sparas inte mer än grunden som redan var klar sen föregående dag.

Just nu: {   Muse - invinceble   }

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men Elinh se det på den ljusa sidan du fick ju rolla mer med lilla mig.

2009-05-24 @ 14:59:28
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: ?????

barnsligt.... varför får man inte vara barnslig i 14års ålder??? alla får vara sig själv, men det är så svårt för på min skola så är det en tjej som inte alls gillar mig. Jag vet inte varför men jag ska försöka prata med henne (=



Hej svejs

2009-05-25 @ 20:52:25
Postat av: ?????

Barnslig? Att vara anonym är inte alls barnsligt. Det är bara för att man inte vill visa sig för att man är rädd att någon skulle känna igen vem jag är.

I min skola är det en tjej som har gillat mig, och plötsligt så hatar hon mig. Ska försöka prata med henne (om det nu går) Men aja jag har ju andra :)



*PS du får radera detta meddelandet, och du behöver inte svara på det för det skulle jag vara tacksam för)



Hejsvejs (=

2009-05-25 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback