Rock hard, f*** safe

Datum:2009-05-30   Tid:22:13:44
Hello guys
Saknat mej? Såklart ni har. För idag drog Elinh till luleå. (Jag, vet, det är verkligen inte coolt. Men ni får leva med det!) Och nej, ni ska inte få bilder på något jag handlade, men jag kan avslöja att jag nu är väldigt mycket fattigare men två the sims spel rikare.
Jag köpte då :
T-shirt, against adis kampanj. H&M
Någon annan vit/orang tröja. Kapphal
The sims 2 IKEA, the sims 2 herrgård och trädgård.
Orange examens klänning. Inte alls en sån som jag ville ha.
Svarta leggings.
2 böcker.
+ Poker Straight, aka IKEA sprayet. (Köpte det igår på stan med
Tia)

Nåja, jag hade tänkt köpa Tokio Hotels tröja för kampanjen Against aids, men självklart var den slut. Sen den släpptes har jag tjatat på mami "Jag måste ha den" men hon bara "Äh, nog finns den kvar på lördag i luleå, du får vänta."
Nejdå. Inte ett spår utav tröjan mer än att skylt dockan i fönstret bar den, och en utav expiditerna.
Så ja, jag är förbannand, för hemme finns den inte heller. Så förhoppningsvis blir det att beställa den.
Nu gör jag inte mycket mer än att rolla och skumm se på Harry potter 4 som går om och om och om och åter igen om på min lilla lilla tv.

Get it? Got it? Good!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du är skyldig mig 7kr kom jag på! xD

2009-06-01 @ 12:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback