You can learn to fly

Datum:2009-05-07   Tid:20:42:28
Hello dudes
Jag har egentligen inte mycket att berätta, mer än att jag ska ta mej i kragen, fixa upp en regäl design som inte krashar i kodmallen så fort man försöker ändra tecken storleken, och börja vara mer aktiv, men då måste ni också vara vänliga att kommentera? M'kay?
Bara ett litet hej?
Iaf, så är Oriva sjuk idag. Hela dagen igår mådde jag piss, men jag tvingade upp mitt slöa ass till skolan, endast pågrund av att jag har onsdagskurser i bild, och då man väl kommit in på bild listan, då får man fan ta och njuta. Dessutom hade jag flöjt lektion och nu har jag fått låna en Picola flöjt utav Marit som jag får spela på. Så nu är det bäst att ni skaffar framöron godis för den lilla smulan klingar högt. Men ja, därför körde jag slut på mej igår i regnvädret. I morse vaknade jag före klockan, så istället för att låta den väcka mej tidigare, så slog jag av den direkt, och sparade mej ett PMS utbrott jag skulle fått på den där satans pipiga signalen.

Så största delen av dagen har jag och min älskade blåbärs soppa tillbringat i tv soffan framför mängder utav inspelade Law and Order SVU avsnitt, även dem jag sett roade jag mej med. Ett par CSI NY blev det också.
Snubben jag inte kommer ihåg vad han heter har idag varit här och lagt mitt älskade golv, så nu är mitt rum fint, men på grund utav något lim fick man inte ställa nå tunga saker på golvet på 24 timmar, så imorgon blire bära för papi, jag är förmodlgien hemma i morgon också. Så.. Oriva is happy <;

Nu ska jag vara lite social med dem där uppe kanske.. eller nej, det ska jag nog inte, men jag ska läsa och rolla lite och sen ska jag sova tror jag.

Get it? Got it? Good!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får ta och krya på dig Elinh <3

2009-05-08 @ 09:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback