1 h och 20 minuter senare

Datum:2009-11-14   Tid:19:11:05


Ja, efter att Matilda farit, så försökte jag mej på att locka mitt hår med en S tång. Och ja, visst gick det. Bortsett från att jag brände mej ett par gånger gick det riktigt bra. Men tanken att göra det innan skolan är inte speciellt lockande då man tänker på det faktum att jag satt där på golvet i mer än en timma. Och ändå känner jag att jag missat flera ställen.
Men ja, jag gillar det. Tänk om man hade ork att kliva upp och göra sej fin på morgonen.
Eller ännu bättre. Tänk om man vaknade och var söt?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ditt hår är vackert och du är söt Elinh!

2009-11-14 @ 20:01:54
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: S A R A

hatar att det tar sån tid! både platta och locka..men fint blev det :)!



(svar)haha gud ja! Man blir lite avundsjuk på honom x)

2009-11-16 @ 00:31:21
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback