EMA blandannat

Datum:2009-11-05   Tid:19:49:37
Jag har en ursäkt, till varför bloggen stått stilla nu i ett par dagar. Och ni får faktiskt ta och acceptera det. För jag har legat i min säng och hostat lungorna ur mej med feber och en snok fylld utav snor och varenda muskel i hela kroppen har bara varit helt öm och död. Så jag har knappt rest på mej förutom de gånger jag gått och hämtat mer vatten eller blåbärssoppa, eller då jag bytt dvd. så jag har verkligen inte haft någon lust att sätta mej och skriva om mitt satans dåliga humör.
Jag har varit hemma sidan i tisdags, och får förmodligen inte gå imorgon heller bara för att morfar läste någon artikel i PT om en åtta åring i haparanda som blivit sjuk, varit hemma 2 dagar och sedan gått på skolan och dött utav svininfluensan. Så nu tycker han väl att jag ska vara hemma tills jag fyller trettiotvå?
Men det kanske är bäst? I helgen far jag nämnligen på komfa läger och då vill jag helst av allt vara frisk så jag inte behöver åka därifrån med hostan i halsen.
Dessa dagar har jag inte gjort mycket mer än bara legat hemma och hostat som sagt, jag har sett typ vartenda avsnitt på min CSI box så det är dags att skaffa sej en ny, och sen har jag.. sovit, och smsat med Sofia Andersson och Sathi. Mina små änglar ja.
Senare ikväll ska jag se om jag orkar se på EMA, Tokio Hotel är ju med (a)
Trots att jag följt bandets framgång i flera år känns det nu som om man är nykär igen. Och ja jag kunde inte vara mer avis på Kenza som just nu förmodligen laddar upp och flörtar med killarna på röda mattan. Vissa människor är lyckligt lottade. Jag längtar så satans mycket tills mars då jag själv ska få se på dem IRL. Jisses vad jag längtar. Förra gången en Tokio Hotel konsert stod uppskiven i kalendern slutade det ju inte riktigt som det borde och jag vet inte riktigt om jag.. jo jag skulle nog vilja ha tillbaka exakt allt som var då. Allt ifrån hur otroligt dåligt klädda vi var och Emmys rosa slingor tillsammans med Carros randiga tights och rutiga kjol.
Men livet går ut på förändringar och jag har nu Sofia som ska sitta bredvid mej. Vi har jätte bra platser och eftersom jag är väldens mest fantastiska Elinh betalar mami allt åt mej.

Så alla, klockan nio på MTV, sätt er bänkade! Jag har röstat på favorit killarna samt andra band minst 50 ggr. Nu måste dem ta hem det här känns det som. Vi vill ju inte att Jonas Brothers eller sådana snor priset i år.
Killarna var ju nominerade till denna kategori (best group) på EMA 2007 också, med då fick Linkin Park det ist. I år ska dem inte bli utan pris. End of story.

Ja, påtal om något annat kanske? Emh... jag måste plugga till idrott och hälsa provet och sedan måste jag läsa mer om NO provet. Jisses det kan jag inte alls.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Sassa

det är inget fel på Jonas Brothers! =)

2009-11-05 @ 21:00:57
URL: http://sassaaaj.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du får ta och krya på dig (: <3

2009-11-06 @ 08:43:30
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback