God morgon

Datum:2009-11-28   Tid:12:19:27

Hon som alltid brukar vakna kring halv nio på lördagar och söndagar (och inte för att prata om klockan sju då jag har lov och klockan sex under skoldagar) vaknade precis.
För tio minuter sedan eller nå.
Iallafall fyllde Ninni år för ett par dagar sedan, så att vi firade henne igår kväll genom att äta en jätte god kyckling gryta och jasmine ris där, till efterrätt var det värdens kladdigaste kladdkaka. Jätte gott var det. Sedan såg vi film, The proposal. Ja jag har sett den innan (och det märktes nog för jag, Matilda och Sofia satt hela filmen, "Oh det är bra och du vet, jaja! det är också bra") men den är så bra så man kan se den flera gånger.
Vi åt chips och godis och jag känner mej massa fet nu.

Amanda


Ninni och Beatrice


Tojfa


Matilda och Paulina

Dessvärre fick jag ingen bra bild på Larran, förlåt Larice <3



Annars så, har jag nu, efter en väldigt lång tid fått tillbaka min bok Syskonkärlek ifrån Natalie. Och jag hade då dem lånade den sagt att blire så mycket som ett veck på den får ni betala en ny. För jag är verkligen mån om mina böcker. Och nu har jag fått tillbaka den och jag skulle lika gärna kunna ha lämnat den till lilly, för den är vikt över allt. Till och med bokryggen och hur man kan vika en bokrygg på en bok som är så kort som 300 sidor fattar jag inte. Och den är nött som fan i hörn och ja..
Och jag lovar att man kan läsa en pocket bok utan att den ser ut så där då man lämnar tillbaka den. Jag har läst flera von Bredow, (dem ser i stortsett likadana ut, ca. 300 sidor) där dem fortfarande ser ut som nya.
Och jag vet inte vem som har förstört denna bok så här, eftersom den tydligen gått emellan fler än Natalie och Emmy, men ja.. Som sagt sa jag att jag skulle ha tillbaka den i samma skick som jag lånade ut den och det fick jag inte så..

Är jag löjlig? Det tycker fan inte jag för jag lånade ut den för att vara snäll och då förväntar jag mej att dem ska vara snälla emot boken för jag tål verkligen inte att man bryter ryggen på böckerna, om det inte råkar vara som typ Breaking dawn i pocken för den är omöjlig att inte bryta ryggen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback