Herregud

Datum:2009-11-14   Tid:09:37:08
Ja, jo, det där med att uppdatera en gång åt dan som minst (!) fungerade inte så bra märker vi va? Men jag har ingen lust att behöva sitta och bråka med datorn hos pappa i 1,5 timme för att posta ett satans inlägg, och för att jag sekunden där på ska posta ännu ett inlägg bara för att få något flyt i det hela?
Nej jag ska blogga då det passar mej och då jag har något intressant att dela med mej.

Och, det har jag egentligen inte nu men jag tänker rabla upp allt jag gjort ändå.
Japp, så här är det.
Igår vart det stressigt då jag försovit mej som fan, så min telefon ligger kvar hemma i bokhyllan på laddning trots att den nog för länge länge sen vibrerat och sagt att 'jag är färdigladdad' Därför ber jag om ursäkt till framför allt Sathi som jag gissar har försökt smsat mej som en galning och jag bara dissat dej.
Ja jag kände mej helt lost utan min älskling. Inte bara för att jag inte kan hålla kontakten med omvärlden utan också för att jag inte har någon klocka. Och jag är ett sånt där kontrollfreak som alltid måste veta vad klockan är och dubbelkolla ingredienserna på receptet på HK:n elva gånger.
Iallafall. Igår, då allt tycktes gå fel för mej, jag skyller på att det var fredag den trettonde, tillbringade jag eftermiddan och kvällen hos Matilda.
Förlåt om jag tröck mej på din och Tojfas filmkväll hjärtat.
Vi promenerade till ICA och köpte lite godis, och sedan så spelade vi trivial, såg idol och filmen the proposal. En sån där helt förutsägbar film som Matilda älskar men visst var den lite mysig också.


Sen vandrade jag hem till mamma och sov där. Och nu har jag även fått mina böcker Jens beställde åt mej ifrån bokus. Genom dina ögon (redan läst fast på engelska - The Host) samt Den gröna milen. Filmen såg vi på engelskan och den var riktigt bra så hur bra är inte boken då? Läser den nu.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Den där är bra!

2009-11-30 @ 08:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback