Kvällsdags

Datum:2009-11-08   Tid:22:07:53
Jag som sagt åt mej själv att jag skulle lägga mej åtta ikväll för att inte vara så seg i morgon. För ja, jag är jätte seg på mornarna även om jag inte suttit uppe halva natten.
Nåja. Jag tänkte inte säga så mycket om lägret. Bilder kommer förhoppningsvis i morgon om jag orkar. Jo jag måste orka. Men inte ikväll.
nu sitter jag och rollar med mina favorit flickor samtidigt som jag dricker saft. Oj vad intressant.
Imorgon äre prov som jag inte alls kan för jag har inget häfte. Jag får väl läsa med Tia under skolan för jag antar att dem inte tänker låta en sekund passera utan att sticka näsan bland bokstäverna.
Visst det är bra men jag fattar inte varför dem ska läsa om det varenda vaken sekund. Det känns som om vi får så jävla mycket läxa att vår fritid bara är ett minne blott och därför så glider vi isär, snälla nån jag har inte träffat min favorit Matilda sen i måndags! DET ÄR EN VECKA NÄSTAN! Det måste fan vara rekord för oss. Visserligen finns det ett själ till det. Men det är ändå betydlgit mer sällan jag följer matilda hem nu för tiden än förr. Då praktiskt taget bodde jag hos henne.
Nåja. Nu ska jag rolla lite mer och sedan ska jag sova.
Puss oh god natt.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback