Läxläsning

Datum:2009-11-18   Tid:22:25:17
Jag har insett att många utav mina inlägg innehåller meningar som 'nu ska jag städa' eller 'jag läser tyskan'. Och det får väl mej att låta som en perfekt unge som håller rent efter mej och aldrig missar en poäng i skolan?
Well, det är dock inte fallet här. Hur gärna jag än skulle vilja vara ett sånt där barn som framför allt lyssnade på vad jag säger till mej själv. Så är jag inte nog envis med att dras med min egen vilja nej.
Jag kan säga till mej själv att 'ikväll ska du sitta ner och läsa glosorna tills du spyr upp dem igen.', men ändå lyckas jag hitta något som är betydligt roligare och så skiter jag i dem där glosorna som ligger där ogjorda och helt enkelt besvärliga.
Matilda säger alltid att jag lär mej glosorna genom att titta på dem en gång. Men det gör jag verkligen inte, eller, jag sparar dem till sista kvällen, och sedan skriver jag dem en, kanske två gånger. Så sitter dem.
Nu har jag då skrivit dem ett par gånger och skall sova. Men bara frö att förhindra att detta blir ett sånt där jätte tråkigt slänger jag in en bild (:


Jätte vackra flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback