Bajs

Datum:2009-10-13   Tid:21:52:31
Usch vad arg jag blir på mamma då hon säger 'vi ska bara åka upp till blåsmark och hämta Victor. Det tar max 20 minuter.' Och sen blir man kvar där i två timmar för att hon 'bara' ska dricka åtta koppar kaffe och Jens och Victor ska kunna pilla ännu mer på eländet dem försöker skaka liv i.
Jag som väntat hela kvällen på Sath, så drar mamma med mej dit och jag missar henne nästan då hon istället får vänta på mej.
Dessutom måste jag få plugga på tyskan. Skriva orden en billion gånger, och en bullion sedan.
Dessutom ska jag förhöra mej själv sextiofjorton gånger till på so:n.
En positiv sak är att jag fick min fina jacka av mamma. Då var hon världens bästa men inte då hon drog med mej till blåsmark.

Men min är svart, fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback