Fyfan och helvetets jävla getter

Datum:2009-10-13   Tid:14:44:34
Ursäkta mitt fantastiska urval i rubriken. Jag får bara sån damp på idioten Viktor.
Jisses *Andas, andas* en dag då tänker jag sparka honom så jävla hårt att hans barnbarn får ont men efter att jag sparkat honom kommer han inte kunna skaffa barn! Han är så %/#&"/@£$€#&}£ dum i huvudet.


Ja, nu tar vi oss samman här. *En, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio*
Slutade tidigt idag, men tar ett år på mej att skriva ett satans blogg inlägg. Vill ha godis. Fan vad sugen jag vart nu.
Ska till tia och Scrapa senare kanske.
Ska jag kanske koka palt nu då?
Jo, det lät gott..
Nej nu ville jag ha godis.
Nej attans...
Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Sofia

Får man fråga vad din bror gjort för att göra dig så arg?

2009-10-13 @ 15:41:52
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback