Här är det meningen att det ska stå en rubrik...

Datum:2009-10-21   Tid:20:22:28

Jag är i full färd med att övertala mami om att låta mej fara! Men jag tvekar lite ifall hon kommer ge med sej. Måste verkligen tjata!
Kanske man kan be pappa och Helene istället? Förra gången dem var på väg till sverige, i April -08 alltså, så var det ju tydligen en strålande idé att åka. Det passade utmärkt med Helene planer, hoppas dem kan passa lika bra nu..
Jag försöker få med Sofia A, och ärligt talat är det inte såå svårt, hon vill hon också..

Just nu sitter jag och små ser lite CSI NY och rollar med Sath, aw, hon förgyller min dag!
Jag borde göra svenskan, eftersom vi har prov i morgon, men det är så enkelt, så har vi so.. den kan jag nog också..

Kommentarer
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: Det är ganska mycket man ska göra. Meningen med den designen är just att man inte ska ha en sidomeny. Man ska lägga in sidomeny-koderna i alla kodmallar och justera olika grejer i stilmallen, b la wrapperns storlek. Jag rekommenderar att du istället väljer någon annan mall. Imorgon har jag tänk att göra ännu en till gratis bloggmall. Man kan gärna slänga in önskemål :)

2009-10-21 @ 22:36:36
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback