Igår kväll

Datum:2009-10-18   Tid:15:22:27
Urk, städdags igen.
Fan vad trist, men det måste göras, dessutom fick jag 140 spänn så ja, det är bara göra det. Jag ska också skriva ut nå bilder.. jaja, emh... vad mer? Jo, Larice for nyss, mycket trevligt att hon sov här (:
Men här kmr iallafall bilder från igår. Tojfa vart sur på mej för att jag inte ville att hon skulle plocka bilder från mej.. så jag vart tvungen att sudda över henne >.<
Inte så att jag har emot att hon lånar bilder, men jag blir bara så pissed då hon har gjort det många gånger utan att fråga eller utan att ha satt mitt namn på bilden. det är det jag stör mej på.

Matilda

Larice

Beatrice och Ninni

Bea sjunger

Tia och Larran skrattar åt nå


*visk visk*

Tojfa, som inte ville vara med, visst vart hon fiiin? OCh Tia då oxå

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! xD Jag älskar dej Elinh (A)<3

2009-10-18 @ 16:25:22
URL: http://sofiaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback