Inga byxor och bonaqua

Datum:2009-10-15   Tid:20:59:09
Hello mina söta små medmänniskor.
Så som rubriken lyder sitter jag här nyduschad i bara pyamas och trosor, intressant fakta som ni dör utav att få veta va?
Jag har kommit hem från dansen för ett tag sedan och jäklar vad roligt det var.
Vi har gjort klart den ena koreografin som, det ska bli flera delar tydligen, och nu är vi på andra delen. Den är as cool, nu ska vi bara lära oss allt det där 'hopp hopp' och 'party party' som Bella så vackert uttryckte det. Cyklande hem ifrån dansen vart jag så jäkla sugen, så jag svängde in och köpte en päron ponaqua, eftersom dem inte hade någon loka. Som för övrigt är sååå mycket godare. Men då ska det vara smaken vildäppel, som inte säljs här uppe längre. Det är dåååligt!
Nåja, nu har jag rensat i min scraplåda, så nu har jag inte så mkt kvar. Jo, jag slängde inte så mycket faktiskt. Jag köpte däremot mer saker idag, jag köpte.. ett par ark, samt ett ark bokstäver, och en förpackning fotohörn som var jätte söta. Jag kunde inte låta bli! Dessutom fick jag mitt paket från tradera idag. Det innehöll ett par papper med måtten 20x20, alltså inte min storlek men dem åker rakt ner i min 'klipp-papper's ficka. Ett alfabete och massa stickers. Två band och två gem med blommor. Jag har ett sånt paket men med annat tema från förr.
Nu ska jag städa här och skriva tyska glosorna igen.
Jag och pappa har varit och handlat till på lördag idag.
Om jag inte nämnt det förr, så ska vi ha tjejkväll här och äta taco, se film och mysa.
Det blir, jag, Tia, Tojfa, Larice som ska sova, Paulina kanske ska sova, Jossan, Bea, sedan också Sassa, Ninni och Amanda om dem hinner bli friska.
Skojsigt. Men jag glömde att köpa: Gräddfil och taco sås, men det fixar jag i morrn då, och en film oxå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kunde inte sova över :/

2009-10-15 @ 21:04:38
URL: http://sofiaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback