Ingen ork

Datum:2009-10-20   Tid:08:24:40

Nej usch, jag hade ingen som helst ord igår att blogga efter skolan. Jag kom hem, duschade, slöade, gick ut med lilly, och ja, gjorde inte så mycket mer än det.
Jag såg filmern En Shopaholics bekännelser, efter att ha läst boken är den självklart inte alls lika bra. Men nåja, den var rätt rolig. Man kan inte jämföra allt.
Igår fick vi föresten veta vad vi fick på so:n, 46 av 50 fick jag. Visst kunde det ha gått bättre men nåja *rycka på axlarna* det är ett prov och inte världens undergång.
Idag slutar jag tidigt, funderar på om jag ska ta mej in till stan, till pappa och hämta nå saker. För just nu känns det som om vart enda par av mina byxor är där. Jag har dem rosa här hos mamma men typ inge mer. Vi får se hur det blir..
Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: Är det en testblogg du har lagt upp den designen på för här ser jag inte hur det ser ut och därav kan jag inte hjälpa..

2009-10-20 @ 19:18:20
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback