Lovet väntar

Datum:2009-10-23   Tid:16:32:51

Bajs, hade skrivit ett långt och fint inlägg innan jag sedan råkade klicka bort det.

Nåja, här kommer väl nå liknande?


Änteligen lov, fyfan så skönt att kunna slänga in alla pärmar och böcker i skåpet utan och stå där i ett halv år och fundera 'Har vi någon läxa tills på fredag', utan bara, in med all skit och tänk inte på dem! Men av någon anledning känns det som om jag har glömt något. Jag har ångest över något jag inte ens kommer ihåg. Sojm om någon heltplötsligt ska komma och säga 'redo för prov?'.
Jag tog dock hem NO:n, jag vet att jag hade sagt till mej själv att jag skulle skita i allt nu, men nej, jag måste plugga, vi har faktiskt prov direkt efter lovet.. eller ja på fredagen, men ändå!
Vi har prov i blodomloppet, matspjälkningen (ja Matilda, det heter spjälkning och inte smältning), samt lungorna och andningen. Blodomloppet kan jag rätt så bra, resten får jag plugga på.
Men Oriva, du skulle ju inte tänka på det där!
Precis.. emh.. just ja,
så har vi precis haft HK prov, missade ett par frågor men vi får väl hoppas att jag bli godkänd i alla fulla fall. Det var faktiskt rätt svårt tyckte jag.
Vi gjorde förövrigt kräm, och gick igenom vad saker och ting innehöll, att vi inte vet hur otroligt mycket kemikalier och skit dem blandar i vår mat.
Vad har mer hänt idag? Usch ja, jag failade stort på tyskan för jag läste fel på två ord, sedan på slöjden hade vi teori, men vi körde en tävling, då vi fick 33 tygbitar och skulle sätta namn på alla. Vi fick åtta fel och kom därför tvåa, det vinnande laget hade 6 fel, så så dåliga var vi  då inte!

Emh.. vad mer? Nej, nu ska jag plocka upp lite från golvet, man ser det knappt, i och för sej gör inte det såå mycket, eftersom det inte är vidare fint heller, men lite trevligare kan jag väl göra det? Sen kanske det blir ett eller annat CSI avsnitt, jag har bara hunnit se 5 stycken än så länge (:

I morgon kanske vi far till luleå som sagt, jag ska köpa nya skor, kanske en ny sporttopp, lite kläder och såklart ska jag in på tiimari.
Tojfa kanske ska följa, men jag vet inte säkert än om vi ska fara, mammas bil är nämligen på lagning och hon vet inte om hon hinner få tillbaka den tills i morrn. Så vi får se. Annars kanske jag bara ta bussen in till stan.
Och en positiv sak!
För två veckor sen sa pappa att det var 1 månad kvar tills jag skulle få min nya telefon, så nu är det bara 2 veckor kvar! Hoppas jag hinner få den innan fagerviks lägret, annars tror jag inte att jag klarar mej utan Sathi och Sofia <3 mina durasell kaniner dem två!


Kommentarer
Postat av: Sofia

RING MIG (så fort du ser hejna)

2009-10-23 @ 18:03:59
URL: http://sofiaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback