Morgon bitter

Datum:2009-10-16   Tid:07:15:13

Usch och fy satan vad sur jag är nu. Mest för att jag väcktes av att ha tappat täcket tre gånger och var iskall. Det är inte det bästa sättet. När jag tänker efter finns det inget riktigt bra sätt att vakna upp på >.<
Sedan så insåg jag att jag kommer få bli ensam på tyskan och HK:n idag. Helvete!
Jag vill inte vara med Adrian eller Hampus eller Micke. Usch. *Ryser*
Det här var ingen bra dag inte!
Nu måste jag snart vandra iväg till bussen, och det regnar!
Trots att Bella var jätte noga med att inte mosa spindeln igår!


Kommentarer
Postat av: Sathi

Ojojoj! Stackars Elinh. Allt går fel idag? (A)

2009-10-16 @ 09:27:13
URL: http://sathilithman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det regnar här också.. Det var absolut inte jag som mosade spindlar igår, nej nej verkligen itne, sånt skulle jag aldrig göra (A)

2009-10-16 @ 14:51:53
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback