Morgon trött

Datum:2009-10-27   Tid:08:35:46
Jag hatar det här. Klockan sju vaknar jag var enda jälka morgon, och är trött som fan, men inte alls kan jag somna om. Nejdå, då ska jag ligga där och plågas av tröttheten, och så blir det att jag istället går och lägger mej tio tiden. Nej ikväll ska jag fan tvinga mej själv att sitta och läsa till tre så att jag blir trött och sover längre än min tre åriga lillebror.
Usch.
Idag ska jag sedan, vid lunch te Dollar och ÖB och sånt skit med Helene, jag funderar även på att ringa Matilda och höra om inte hon vill komma? Eller så kanske jag kan åka till henne?
Jag är förövrigt fortfarande väldigt trött och känner på mej att det här kommer bli ett rätt så kort och meningslöst inlägg. Jag måste börja använda mer bilder i mina inlägg!
Nåja, jag tar iallafall inte bloggpaus tre gånger i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback