Scrap

Datum:2009-10-25   Tid:22:03:12
Godkväll (:
Vet ni vad, jag är riktigt glad nu, men som sagt, man ska inte ropa hej innan man är över bäcken.
Jag får fara på konserten i mars. För både pappa mamma och Helene. Mamma betalar flygbiljett och kanske konsertbiljetten också, så jag behöver bara se till att inte komma till sthlm tomhänt.
Men först gäller det svåra: få tag i biljetter. Men något säger mej att det kommer bli liiite enklare i år eftersom dem nu har två konserter i två stora arenor. Förra året var det ju bara en konsert i en mindre arena och vi lyckades få 5 biljetter. Fa att det inte blev något. Nu ska vi ju bara ha två, en till mej och en till sötaste Sofia Andersson.
Vi får se hur det går..

Ikväll har jag iallafall suttit i min säng och scrapat, inte bästa platsen, i know. Men nåja, jag var jäkligt nöjd med vad jag gjort.

Nu ska jag rolla lite med Sath och Sofia (:

Jag har inte gjort något som helst speciellt idag, utan bara tråkat.
Vad har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det ska gå bra! Vi ska få varsin biljett (A) Och så ska vi se killarna live

2009-10-25 @ 23:00:01
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback