Städar

Datum:2009-10-17   Tid:09:30:16
Just nu städar jag i vardagsrummet och så till ikväll, så att jag ska ha det gjort, så att jag kan tvinga Tojfa att torka ur mikron igen (6) hehe, ich bin ein elaking.
Men det är inte så enkelt att städa då Charlie springer och plockar fram allt igen. Får vänta att plocka bort alla hans tåg till Annica kommit och hämtat honom.
För er som inte vet är det så här att Pappa och Helene for till sthlm för någon timma sedan, Charlie ska vara hos Annica, dem ska bara var där tills i morrn, men så att Annica inte skulle behöva komma klockan sju och hämta lillen tar jag hand om honom tills typ 12 då hon kmr. 
Och ja, han är rätt besvärlig just nu, så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback