Sugen

Datum:2009-10-22   Tid:21:05:41

Det vill Oriva ha!

Asså, sorry att jag varit så jäkla seg med uppdatering, men det är så att blogg.se har bestämt sej för att vara jätte sega och det tar säkert tre minuter för den att ladda så fort man klickar någon stans.
Så jag har inte haft orken att bråka med datorn för att berätta för er stackare att jag gick hem från skolan idag då jag var så hänging, nu har jag gått på alvedon ett par timmar och sovit, så nu mår jag bättre. Jag skippade dock dansen idag för då lär jag ju inte bli speciellt mycket piggare om jag far och dansar nu. Lite synd ja, men äh, jag överlever nog.

Kommentarer
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svaret på din fråga finner du här: http://tescho.se/fraga-positionera-horisontella-menyn-design-7/ :)



Glöm ej att sätta in alla kodmallar dvs front page, entry page & category page. Ser att det ser lite konstigt ut här på andra sidor (du ser det om du t ex klickar på kommentarer).

2009-10-22 @ 21:44:32
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback