Trött, jisses.

Datum:2009-10-08   Tid:21:07:11

Klockan är nio och jag är så gott som död.
Jag har tänkt lägga mej ner och sova snart, så är jag nog inte så trött i morgon bitti. Vad tror ni om min sådan uträkning?
Skolan i dag var urtrist. Tyvärr.
Imorgon äre tyska förhör, och jag är jätte osäker faktiskt.
Jag brukar lära mej glosor genom att titta på dem en gång. Men nu är dem bortsprugna och verkar inte ha några planer på att hitta hem.
Så jag måste nog tvinga mej själv att stava dem ett par gånger till och sen får slumpen avgöra. Idag kom jag iallafall hem kring 5, åt, och sedan har jag bara pluggat och pluggat.. och scrapat lite. Bara en sida gjorde jag i Kajsat album.
Nu ska jag tycka synd om mej själv för att jag inte får sova, och sen ska jag belöna mej själv genom att sova.
Bamsekram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback