- Funderingar -

Datum:2009-09-06   Tid:22:29:17

Jag sitter i min obäddade säng. Äter frysna blåbär precis som dem är och funderar på det mesta. Tiden som varit, tiden som kommer och det mesta. Vissa minnen är riktigt roliga att komma ihåg som något man skrattade åt.
Vissa saker är väl mindre roliga.
Nåja, nu ska jag sluta låta som en hög poet, och jag ska försöka skrapa ihop ett någorlunda normalt inlägg.
Jag satt nyss och funderade på det här om att tjäna pengar på bloggen. Inte för att jag tror att jag någonsin skulle kunna bli en ny Kenza eller Blondinbella.
Visst skulle det vara lite roligt att kunna skrapa ihop några extra kronor i månaden, men det kännt totalt overkligt med tanke på konkurransen om man uttrycker sej så.
Dessutom har jag ju inte precis ett sånt där liv som alla är intresserad av att följa. Jag vet att jag har några folk som följer bloggen, och några andra som kikar in då och då, men jag känner som sagt att bloggen aldrig kommer bli någon seriös inkomst källa. Hur Kenza lyckats har jag ingen aning om med tanke på att hennes lite inte kan ha varit så intressant för tre år sedan.
Då hon inte tjänade 150000 per månad. Jag menar visst, hon var en söt marockans tjej. Men hur lyckats hon tjäna ihop till 60 000 besök per dag?

Nej, just nu försöker jag nog bara locka in läsar och då jag fått ett siffra som man kan skryta med, inte alls i höjd med Kenzas, men ja, ni fattar, då kanske jag anmäler mej på någon sån där sida. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback