- Krax krax -

Datum:2009-09-04   Tid:19:59:11
Usch, jag mår inge bra.
Jag fryser och nyser och allt.
Men jag tänker inte bli sjuk (lite för sent att tänka på det nu kanske?)
För jag ska till Sandra i morgon, vår present är så klockren, hon kommer älska oss och ja, jag lovade att jag kommer, så det är bara att lagra upp med näsdukar och alvedon så kanske jag kan vara någorlunda frisk i morgon. Jag vill såklart inte missa min lilla favorit tjejs fest. (Eller... jag har ju tre favorit tjejer)

Skolan idag var hemsk.
Tråkigt på matten, Non missade jag stora delar utav och svenskan ägnade vi bara åt webb8an. Lunchen sög. Sten hårda potatisar som var bruna och gröna innuti, och någon.. äcklig köttlimpa eller.. jag vet ärligt talat inte vad det var.
Sedan slöjd, det var väl det enda braiga på dagen? Jag håller som sagt på med ett lapptäcke. Som blir rätt bra ja. Så... vad mer? Tyskan kan man väl inte säga så mycket om? Killarna skriker och vi skriver.
Hkk: Jag och sandra jobbar bra ihop! Men vi hatar båda att diska och torkabordet. Så det krockar lite där. Iallafall, idag gjorde vi potatis, pasta och ris, eller ja, vi kokade ju det. Men inget till fick vi, bara stärkelse maten.

Nu ska jag göra något.. vila eller nå, försöker övertala pappa om att gå ner och köpa knattar åt mej. Jag älskar knattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback