- Lat med stora bokstäver -

Datum:2009-09-05   Tid:11:30:03
Usch, jag orkar verkligen inte göra någonting just nu. Ligger i sängen och segar bort min lediga dag.
Men som tur för tjejera är så mår jag massvis bättre,  jag har druckit lite host medicin och missbrukat nässpray så nu är jag (enligt mej själv) rätt så frisk.
Jag hatar som sagt att vara sjuk, och förnekar det alltid även om jag ligger och kräks.
Men iallafall ligger jag nu här. Kanske bör jag städa? Och jag bör verkligen läsa den där jävla boken tia valde på svenskan som är så förbannat dålig.
Men jag orkar inte.
Jag är sugen på ett glas vatten så det ska jag nog gå upp och ta mej, ett glas iskallt vatten.


Sommar känsla av Tia här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback