- Läxläsning och godis ätande -

Datum:2009-09-08   Tid:19:10:16
Japp, seg uppdatering . se, men ja.. (jisses Oriva, vad ska du skylla på idag då?)
Det blir bara så dumt då jag är i skolan och, det finns inte så mycket att berätta?
Duger det? (Ja, det får duga just nu.)

Som ni nog redan listat ut så ligger jag och läser mina jävla läxor, tyska, engelska, svenska samt NO har vi i veckan. Och vad bör man mer lägga till? Jo, kanske man ska nämna att jag inte kan ett enda dugg.
Senaste SO förhöret gick åt helvete, så nu ska jag fan förstå mej på.
Problemet är inte att jag inte läser, utan det att jag glömmer, matte och språk har jag inget som helst problem med. Men SO, under själva 'plugg' processen, så kan jag allt som rinnande vatten och Matilda blir små sur då jag minns varenda detalj och punkt i stycket. Men senare, då det gäller att skriva ner mina ord på pappret och visa för Sture att jag fixar ämnet, så är allt som borta. Jag blandar ihop namn och årtal och herre jävlar vad jag börjar tänka på andra saker.
Och på tal om något helt annat har helene varit på IKEA idag, och därför har jag nu fått en liten låda men smarrit godis. Tack så mycket, Helene, men nu blir jag fet!

Jaja, nu ska jag återgå till min tyska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback