- Nighty night -

Datum:2009-09-13   Tid:21:29:50
Jaopp, inte blev he myche gjort idag inte.
Nejdå.
Men jag ska nog krypa ner snart. Bortsa tänderna och lägga mej och läsa kanske.
Imorron äre jobbig skola, fyfan.
Och vill ni veta det värsta?
Jag har en finne i näsan!
Och det gör så jävla ont då jag snyter mej, vilket jag gör stup i kvarten nu då jag är så här 'ej sjuk men ej frisk'
Usch. Jag kan ju inte gärna stoppa upp en liter clearasil i näsan heller!I morgon slutar jag sent har jag för mej.
Jag ska höra med mami ifall hon vill vara snäll och skriva en lapp om att jag ej ska vara med på idrotten då jag hostar och har mej som en stucken papegoja.
Nåja, jag ska snöra ner mina saker i väskan. Jag fick ju för mej tidigare att jag skulle rensa min väska. Och jävlar hur mycket skit jag hade i den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback