- Orättvist är livet ja -

Datum:2009-09-03   Tid:14:51:19


Fyfan vad jag vill tävla, men som hon säger dras vinnaren dagen innan sjäva träffen. Och så långt ifrån stockholm som jag bor lär det inte gå att boka en biljett i sista sekunden utan att den kostar en halv förmögonehet mer än jag har.
Fyfan, tänk vad kul att få sitta nerj och diskutera med sina största idoler. Kanske tillochmed TA i dem!
Shit, Oriva andas, andas, ut in.. så ja.
Fyfan att man inte bodde i stockholm. Eller fyfan för att man inte råkade födas som tvillingarnas bästa vän som får följa med dem och ta i dem hur mycket man vill bara för att inte få för sej att dem är en hallunication.

Kommentarer
Postat av: D E L L A

TA DE EN GÅN TILL FÖR MIN SKULL!

Om du vinner alltså xD

2009-09-03 @ 23:24:33
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback