- Sandra 14 -

Datum:2009-09-06   Tid:00:36:35
Visserligen är det typ 2 månader kvar, men hon har iallafall haft fest nu.
Och fiskfärs vad roligt det var. Svordom snodd från det usla programmet Tess och Ubbe.
Vi åt jätte god kycklingsallad, och skrattade, innan vi sedan satt oss i vardagsrummet och började snacka, det gick samtal ifrån premetinmedel till hatobjekt på skolan, till värsta lärare och allt möjligt.
Rätt som det var fladdrar det ljus i taket och det visar sej att två omogna 10 åringar springer omkring ute med spindelmannen masker och pannlampor och försöker aningen misslyckat att spinka på oss tjejer.
Det var Sofias lillebror Erik och hans vän Frans.
Och fyfan den där Frans. Alla hatar honom, han är allmänt idiotisk blandat med en omogen slag och kryddat med lite dumhet och ännu lite uppkäftighet. Som en gång, tog han Matildas sko och fyllde med vatten.
Nu, hade dem sönder ett fönster hos Sandra.
Dem drog i dörren, Sofia drog åt andra hållet och snart så hade vi pimpat fönstret med en stor spricka. Inte för att jag var med utan jag satt på toa jag och var allmänt oförstående.

Nåja, det var roligt iallafall. Vi tjuvringde runt lite, eller ja, Larran gjorde och vi asgarvade bara.
-Hejsan älskling, jag är på ica och dem stänger om tio minuter, skulle jag köpa kondomer eller?
-Va? Ne-ej?
-Nej, men skulle vi inte? Det var ju så mysigt sist

stackars killar.
Sedan råkade även Sofia Andersson ut för Larice som satt och förhörde henne på norrland.
-Har du sett en älg med rosa horn?
-Tror du på jultomten?
-Vet du hur en norrbottens gård ser ut?
-Vet du vad en morika är?
-Hur många långkalsonger äger du?

Stackarn.


Matilda var så fin så.
Hon sminkade sej och gjorde sej klar.



Födelsedagsbarnet... eller något sånt.


Paulina och Larice



Vi spelade Maffian med godispapper.


Haha, sassa grimas!

Nu ska jag sova, nighty night

Kommentarer
Postat av: Sassa

Du var ju tvunget läggga ut just den bilden!! =O Fy! och btw, du glömde din mobil hos mig...

2009-09-06 @ 09:22:28
URL: http://sassaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback