Ajabaja

Datum:2009-09-22   Tid:08:25:02
Ops, ju vad dålig jag var igår, och bättre blir det inte nu så här.
Snart ska jag iväg på skolan för elevrådsmöte. Fan att man missar sin sovmorgon pågrund utav det.
Haha, åkte ju till mormor och morfar igår för att kunna se CSI eftersom mami och Jens tvunget skulle se på någon jäkla hockey match, men jag somnade fan efter halva.
Jisses jag var så trött!
Får be papi spela in reprisen åt mej.

Som sagt, snart iväg till skolan, men jag slutar tidigt idag.. 13.50 tror jag till och med. Haha ! Tojfa slutar inte föränn fem i fyra!
Oj vad elak jag är.
Fy.

Nåja. Det är.. engelska, idrott, matte, no och sen the end!
Hörs då jag kmr hem.
Bamsekram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback