Att göra..

Datum:2009-09-15   Tid:20:57:21

Har en massa skit som måste göras nu, och ja, vad ska man säga? Usch?

 Tyskan
 Engelska
 So - förhör i morgon
 Läsa typ 50 sidor i en kass bok.
 Matte läxa
 NO

 Damsuga mitt rum
 Hänga tvätten.

Jag kan fortsätta så här hela kvällen, men dock har jag inte tid till det efter som jag även måste göra alla de läxor som står där uppe.
Tyskan ska vi skriva en uppsatts i om vad vi gjort på sommar lovet, och i engelskan ska vi kunna återberätta en text från boken letters from inside. Jag läser förövrigt den nu på svenska. Den är faktiskt inte så dålig. SO:n är nog värst, vi ska kunna 82 namn, på platser, städer, älvar och berg, och massa sånna saker, öar, sund sjöar, ja ni fattar grejen. Samt så har vi prov om ett par veckor, som man även måste läsa till.
I svenskan läser vi några as dåliga böcker. Just nu är det Kallt som i graven. Tidigare läste jag Outsiders. Och sure, den var verkligen inte någon av mina favorit böcker, det var ingen Dean R. Koontz eller kanske Meyer. Men det gick an. Inte lika bra som Tia tjatade om att den var. Sen då?  Just ja, Matte läxan var någon sida. Jag såg att det stod på tavlan idag men vilken jäkla sida var det? I NO:n håller vi på med fetter och proteiner just nu. Jag fattar inte allt men det ska på något sätt in i min feta skalle har jag bestämt. Så nu ska jag sätta mej ner och göra läxorna, och sedan det återstående, men det behöver jag nog inte göra ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback