Barnvakt

Datum:2009-09-26   Tid:14:15:29

God dag ni (:
Jag vet egentligen inte riktigt varför jag uppdaterar, jag har inte gjort det på hela dagen men wtf. Jag tar mej i kragen och skriver nu trots att ingenting riktigt hänt. Jag fick inte tag i någon kompis, utan gick då ner på stan, typiskt nog for matilda precis som jag kom. Jag köpte typ.. tre papper, nå jätte fina hjärtbrands, en stämpel dyna och nya plastfickor till pärmen.
Det var behövligt allt ja.
På vägen hem somnade Charlie och snart har han sussat i 2 timmar, var precis ute och försökte få liv i honom, han bara skaka på huvudet och vände sej åt andra hållet. Men nåja, jag måste väcka honom snart och trycka i han lite mat.
Vilket påminner mej : Fan vad hungrig jag är.
Ska ta något att äta.
Ikväll händer inget typ, kanske ska jag höra om vi ska ta gårdagens fredagskväll och göra into a lördagskväll istället? Kanske det? Jag ska ringa och höra.
För övrigt så är jag helt svart omfingrarna, kissnödig och smakar pyton i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback