Bloggdesigner.

Datum:2009-09-19   Tid:12:28:07
Jag har bestämmt att göra gratis bloggdesigner nu.
Jag är inte alls lika duktig som Tescho, Nevnarien eller andra sådana. Men en del kan jag och säg bara till så får du en gratis personlig bloggdesign. Jag gör endast åt en person åt taget så blir det för mycket så ber jag er vänta. Jag gör inte heller en jätte avancerad design på en dag, utan du måste ge mej lite tid så fixar jag det.
Mejla till [email protected], och adda mej så att du kan skicka bilder och önskemål enklare.

Jag vill helst få en röd tråd av dej, kanske en färg, tema eller kanske några önskemål. Så ett par saker att tänka på!
» Färg, bakgrund?
» Bilder !
» Mellanrum mellan content och side?
» Inriktningt (dvs. är det en vardagsblogg? Fotoblogg? Design? Mode? osv.)

Så mejla bara får vi se vad jag kan göra (:

Kommentarer
Postat av: Ida

hej :D Jag är intresserad! fast jag skulle bara vilja he en header? Vore jättesnällt :D

2009-09-19 @ 16:11:02
URL: http://idathewiseone.blogg.se/
Postat av: Ida

Eller nej, jag ångrade mig :P haha!

2009-09-19 @ 16:24:47
URL: http://idathewiseone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback