By the way...

Datum:2009-09-17   Tid:15:49:37
Oj nu nöt uppdaterar jag. Men iallafall!
idag efter bilden, bad Stefan mej stanna kvar och prata om något. Och eftersom den människan alltid ser gravallvarlig ut så blir man lite 'Oh nej vad har jag gjort?'.
Men jag hade inte gjort något !
Tydligen håller vår skolas hemsida på att uppdateras nu, och det är tur för jävlar vad seg den är. Och han bad mej att springa omkring med en kamera i högsta hugg och fotografera skolan, eleverna, personalen och sådana saker.
Och ja, det gör jag därför typ.. där nästa vecka och fyra veckor framåt. Sandra ska följa med mej och fixa det.
Och visst var det ändå som.. roligt? För han sa att dem skulle välja en elev på hela skolan, som skulle göra det. Och då vart det jag för att han har gillat mina tidigare bilder som jag tagit under fritt arbete!
Han sa att jag var jätte duktig på att placera motivet och arbeta i photoshop. Det är massa roligt att höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback