"Det här då Ican?"

Datum:2009-09-20   Tid:14:20:52

Shit vad jag är lat.
Hehe, nej men dem håller på att röja ut kontoret, och jag springer då och då och hjälper dem.
Jag och mamma var en snabbis på ÖoB tidigare idag. Det vart toblerone - kärlek -, en låda med några chipboards till scrapbookingen, och en liten låda till småsaker och sånt.
Men nu får det knappt plats i min stora låda !
Jag blev tvungen att flytta omkring en massa saker för att det skulle gå ner !
Ikväll blire bio med Mamma och Annika (:
Vi ska se The Ugly Truth, får hoppas att den är bra då (Y)

Just nu.. har jag lite smått tråkigt ja. Typiskt. Ska kanske städa lite smått också ?
Nåja. Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback