Favoritbarnet..?

Datum:2009-09-19   Tid:19:07:38
Haha, Victor kom hem idag, kring tre från stan och hade typ, köpt upp hela sin lön på kläder. Och mat, han äter typ ute varje dag medans jag inte alls äter. Vem tar bäst hand om sin plånbok måntro?
Men ja, mami var inte alls glad på honom då. Men iallafall så ja, åt vi. Jag, mamma, Jens, Victor och André. Vi åt taco köttfärs i pitabröd med sallad och sånt. Smart som Victor var hade han köpt typ as hot krydda. Så man fick typ dryga ut det med massa dressing och sånt. Undra vad vi börja prata om, det minns jag inte ens men någon gång kom vi in på att Victor köpt ett nytt headset. Då började jag tigga till mej hans gamla som han inte ens använt typ. Han köpte det dagen efter julafton.
- Det var så att i julklapp fick jag ju en ny dator, och trådlöst internet och hela det där tjollevipps sakerna som jag inte alls förstår mej på.  Men det var något fel på mitt internet, och min dator saknade minneskortläsare, så dagen efter julafton åkte vi in på expert för att köpa nå saker, och då slösade Victor pengar på ett headset, trodde han. Mamma skulle betala det och sen skulle hon få pengar av Victor då han kom hem. Men då vi kom ut ur butiken med allt vi handlat för typ 800 spänn, och då hade vi köpt nå bränningsskivor, ett USB minne, min minneskortläsare och någon internet pryl, samt hörlurarna så insåg mami att det var något fel. Dem hade nämligen glömt att slå in headsetet.
Men mamma åkte in typ någon dag senare och betalade det, men Victor betalade aldrig mamma. Det glömdes väl bort? Hur som helst sa victor att jag fick köpa det, trots att han inte betalat ett skatt för det. Då sa mamma att jag fick det -
Så jag fick ett nytt headset!

Hur som helst.. Ja, har jag inte gjort något idag, i morgon ska jag mest troligt på stan en snabbis, eller ja, stan och stan, det blir väl ÖoB samt Dollar. Måste ha en ny låda till brandsen och lite små saker ni vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback