God kväll

Datum:2009-09-16   Tid:20:56:12
God kväll mina små läsare (;
Jag sitter och rollar med Sofia för tillfället. Marianne nämnde att jag inte skulle låta min skrivkramp vara för länge, och nu har jag säkert suttit i flera månader utan att ha skrivit ett vettigt ord som jag blivit nöjd med. Så rollningen är väl ett sätt att hålla uppe fantasien? Det är som på något sätt roligare då man är två som båda får bidra till historian. Annars blire så att jag tröttnar på mina egna åsikter, för i min värld är allt frid och fröjd men så kanske Sofia inte tycker och tar död på någon som jag aldrig skulle ha tänkt tanken på att ha ihjäl!
Ja ni fattar pincipen.
Jag övar på engelskan, och äter en buagett med tomat och gruka, plus lite blåbärs soppa, vid sidan om förståss. Så ingen får för sej att jag äter det på mackan, inte för att det vore speciellt udda för att vara Oriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback