God morron

Datum:2009-09-24   Tid:07:21:31
Någon mer än jag som hade allvarliga problem då det gällde att komma upp i morse? Jag snoozade i en halvtimma innan jag masade mitt arsle utan för sängen och satte igång med att klä på mej.
Jag ska gå te bussen om si så där 10-15 minuter och tills dess har jag inget att göra så jag bloggar (:
Jisses vad smart jag är.
Idag slutar jag tidigt, eller ja, kvart över två är väl rätt tidigt? Vi har bild, so, engelska, matte och NO.
Bild är roligt ja, och NO har jag faktiskt börjat gilla nu. Men det är nog för att vi har kemi och biologi nu. Och det fattar jag, tillskiljnad från fysiken.

Engelskan suger, vilket är synd, jag kunde ha gillat det ämnet om vi haft en annan lärare. Och matte går väl an då det går bra.
Nåja, nu ska jag sluta tjata
BAMSEKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback