Läxa >.<

Datum:2009-09-22   Tid:19:59:42

Sitter för tillfället och nöter in engelskan, det är egentligen inte ens svårt, jag är bara allmänt seg nu, ska ta en alvedon och ett glasvatten innan jag ska lägga mej och läsa lite tyska istället.
Seriöst, det känns som om man inte får göra något annat än att läsa läxor nu för tiden. Men det är väl värt det antar jag. Trots att jag kanske inte förstår det så finns det väl en mening med allt? Kunskap är att veta hur lite du vet.

Har precis sett Another cinderella story, som går på canal + comedy.. eller något sånt, har ju tusen olika såna kanaler. Det är ju den med Selena Gomez i huvudrollen och jag gillar den faktiskt. Jag gillar henne väldigt mycket mer än andra så som tex. Miley Cyrus eller Hilary Duff. Och det är en dans film. Jag är otroligt svag för bra dans filmer (:

Så den bör ni se (:
Nu ska jag åter gå till min läxläsning.


Kommentarer
Postat av: Sathi

Dansfilmer är underbara :D Dans är underbart överhuvudtaget för den delen ^_^

2009-09-23 @ 12:10:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback