Uttråkad en fredagskväll

Datum:2009-09-25   Tid:18:57:42
Fredags kväll är filmkvällar, det vet vi redan, och ikväll hade Elinh varit så duktig och fixat vad som nog är Matildas ena favo film och trocadero åt Tojfa. Men nej, det vart inget. Matte kände sej krasslig, Sassa skulle kanske bort, och Tojfa kunde typ inte ta sej.
Nåja, jag kan väl inte klandra dem antar jag. Känner mej bara pissed och dumpad och första gången äre ju inte.
Suck. Nåja, tråkigt har jag iallafall. Jag kom hem kring kvart i fem, typ, sönderstressad, för det är sån jag är. Stressar från 6 till kväll då jag går och lägger mej och ja, det har väl satt sina spår? Iallafall så pantade jag och handlade till ikväll, kom hem, städade och ringde Sofia för att få höra att ingen alls kommer. Så nu har jag inte så mycket att göra faktiskt.

En positiv sak i min tråkiga kväll är det att jag börjar skrapa ihop lite pengar, är uppe kring 350 kr nu, plus barnvakts pengar jag får i morrn (100kr), samt månadspeng hos både mami och papi (500kr). Jag kanske inte tjänar en 1000 spänn per månad, men nåja.. lite saker lär jag väl kunna köpa med tanke på att jag inte slösar bort mina pengar på mat som Victor gör.
Nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback