Slapp dag

Datum:2010-04-01   Tid:10:11:28
Usch, såna här dagar hatar jag. Då man ligger och luktar illa i soffan i flera timmar, innan man tar sej i kragen och gör något vettigt. Jag ska till pappa kring tolv för att städa och förhoppningsvis får jag sova där. Tack gode Gud att jag är nästa vecka. Mamma jobbar och därför släpper hon in Lilly till mej klockan sju. Hur irriterande som helst för som ni vet, kan jag aldrig somna om då jag väl vaknat.
Nu funderar jag först på att gå upp och köpa mej någon mat, och sen funderar jag på att gå i duschen, men jag duschar då hellre hos pappa. Så jag luktar nog illa i ett par timmar till och duschar hemma hos pappa.
Men först ska jag ringa till Matilda (:
Det funkar fortfarande inte att ladda över bilder och det stör mej så mkt! Men jag ska fixa det, eller det lär väl gå hos pappa.

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback