Pdol 31 juli

Datum:2010-08-01   Tid:18:51:13
Ja, som ni märkt har jag inte haft lust att sitta och blogga då jag haft min lilla stockholms skit här. Så jag tänker bomba med bilder i följande inlägg med passande rubriker.
Då börjar jag med detta! Vi hade ju inte planerat att gå in på kvällen, eftersom vi inte tyckte att det var så lockande artister. Men så sa mamma att hon hade ett helgpass och kunde fråga om hon fick byta det mot två lördagspass istället, och om vi ville gå då. Så då gjorde vi det, för Sofia var lite sugen på att se kent. Jag har aldrig gillat dem, men jag gick med på det för Sofia och vi åkte då in strax innan 21, för att hinna se The Sounds också. Och jag måste säga att jag aldrig riktigt lyssnat på dem. Visst har man hört ett par låtar men aldrig riktigt lyssnat. Men nu är jag som förälskad i det bandet. Förutom den där förbaskade dialekten hon har!
jävligt skön kvinna var det där och hela bandet må jag säga. Det är inte många band som halsar öl mellan låtarna på scenen. Hon var som en svensk verson av Taylor Momsen och alla vet väl att jag älskar Little miss Momsen.


The sounds

The sounds

Tivolit

Tivolit

Sofia vann en stor toblerone

Bilderna är sugiga och tagna med min gamla kamera så inte alls bra ser nu. Kent vart det inga bilder på. Vi gick hem kring halv ett-ett och ja, hade skit kul iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback