10 filmer du MÅSTE se

Datum:2010-12-11   Tid:21:25:42
Mina tips, utan inbördes ordning. Dessa är obligatoriska för att du ska kunna dö och vara nöjd med ditt liv. That's it.

A - T E A M

Sjut bra actionkomedi.

W H I P  I T

Härlig feel good film, rätt så oförutsägbar faktiskt

S H U T T E R  I S L A N D


Super psykande film som lämnar dej med en huvudvärk, men jäkligt bra


I N C E P T I O N


Ja, ni vet hur mkt jag älskar denna film.

S A L T


Bra, rätt så oförutsägbar film. Enda minuset är att större delen av casten dör

A V A T A R


En helt awesome världen som man önskar att man fick leva i


T H E  L A S T  S O N G
Jag sitter och lipar till denna. Varje gång.

S T E P  U P


Ta en mixer, släng ner några rosa balett dansöser, ett gäng härliga RnB låtar, lite hiphop dans och lite amerikanskt ghetto så här du en härlig dansfilm

Ä N G L A R  O C H  D E M O N E R
Ännu en lite sinnesrubbad film. Jag faller lätt för dem

T H E  B U T T E R F L Y  E F F E C T  3


Har bara sett denna, folk säger att den är sämst av alla tre så jag ska sätta mej ner och se 1an och 2an också, men denna är hur som helst sjukt bra.

Har ni nå bra film tips att dela med er av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback