I min väska...

Datum:2010-12-27   Tid:18:38:36

Så här ser det ut då jag hällt min väska upp och ner i jakt på  min telefon bara för att upptäcka att den ligger på bokhyllan. Hur som helst, hade jag tänkt ge er en tour i min väska.

Där hittar vi:
Kalender med tvillingarna Kaulitz
Ett minneskort
Halstabletter... tom
Tuggummi.... ännu tommare..
Halsband
Ringar
Armband
Foundation
Telefon
Plånbok
Hörlurar
Hörlurar till telefonen, som jag istället använder till..
... mp3n.
Nycklar
Liten ask med hemligheter
liten... väska med alvedon i
Vaseline
Tiger balsam
Penna
Stift
Kvitto ifrån Telia
Påse till hörlurarna... som hörlurarna aldrig ligger i

Det var nog allt (:

Kommentarer
Postat av: linneaa

Intresseklubben antecknar....

2010-12-27 @ 21:03:05
Postat av: Ida C

Den där bilden på tvillingarna är så fin!

2010-12-27 @ 22:16:58
Postat av: moa

jo, det var askul!! :)

2010-12-28 @ 15:19:07
URL: http://moaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback