Julmys

Datum:2010-12-25   Tid:15:49:41



Blev inte så många dugliga bilder, mörker är inget jag uppskattar.
Det var jätte roligt. Det var bara jag, mamma, Victor, mormor, morfar, Jens, Tim, Sam, Ally, Ea, Jenny och Sussie Men det var roligt ändå (: Sam och Tim sprang och lekte hela jäkla kvällen.
Jag har aldrig varit ett stort fan av julmat, och iår var vårat julbort rejält bantat. Vi hade kanske en tredjedel av vad vi brukar ha på julbordet. Men iår var det jätte gott! Verkligen. Morfars köttbullar och örtagårdsstek är oslagbar. Dessutom hade jag gjort mimosasalladen! Hahah.

Påtal om mat, gissa vem som fick MVG i HK? Ja jag är lika förvånad själv och tycker inte alls att jag förtjänar det utan att våran lärare är blind som en jäkla sten som inte ser hur mycket vi slamsar på lektionerna. Men nåja, det var 300 spänn extra!

Påtal om något annat, visst är min lilla kusin helt bedårande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback