Pirates of the Caribbean

Datum:2010-12-30   Tid:15:29:25


Kanske är det lite töntigt att fortfarande ääälska de här filmerna, med tanke på att min åtta åriga låtsasbror även älskar dem. Men ja, jag kommer ihåg då jag och Matilda köpte första filmen på VHS, på Åhlens.
Jag har alla tre, nu även på DVD, dock är första hos pappa och dem andra två uppe i blåsmark. Hmm, ska hämta dem och se dem någon dag.

Vill inte ha för höga förhoppningar på 4an, det känns som om man sett allt men den verkar rätt lovande. Faktiskt. Min favo film av de föregående tre är helt klart 2an.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

;) Har du någon bild på han? :D

2010-12-30 @ 15:39:55
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Anonym

Åtta åriga?

2010-12-31 @ 04:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback